Як компенсувати «освітні втрати» та зацікавити учнів навчатися? Педагоги з Рівненщини шукали відповіді на тренінгу

   

Вчителі краю взяли участь у другому модулі надолуження освітніх втрат проєкту «Повернення до формального та неформального викладання й навчання в громаді для учнів і підлітків, у тому числі ВПО».

Основною метою проєкту є допомога учням 5-9 класів, надолужити прогалини навчальної програми, поповнити знання з математики, української та англійської мов. Забезпечити учням комплексну підтримку у навчанні задля покращення їхньої академічної успішності та соціально-емоційного добробуту.

У проєкті, окрім педагогів з Рівненщини брали участь
вчителі з Львівської, Івано-Франківської, Волинської, Закарпатської, Чернігівської та Тернопільської областей. Загалом 200 учасників. Впродовж 7 дводенних модулів вчителі напрацьовували практичні методики для подальшої роботи з учнями.

«Вчитель, який хоче бачити своїх учнів успішними та ерудованими, повинен постійно змінюватися, навчатися та розвиватися сам і лише тоді він зможе принести користь іншим»,- сказала вчителька англійської мови Дубенського ліцею № 6 Тетяна Черепович.

З педагогами пропрацювали освітні арт-методики та терапії, які стануть у пригоді при веденні уроків, щоб налаштувати учнів на позитивне сприйняття вчителя та матеріалу, що викладається. Також вчителі зосереджувалися на інтерактивних завданнях, що сприяють співпраці між вчителем та учнем задля надолуження освітніх втрат та кращого засвоєння матеріалу.

«Багато цікавих вправ, порад для створення сприятливих умов для саме неформального спілкування і навчання. Важливо не залишати дітей, які потребують підтримки, осторонь. Суспільство має бути єдиним організмом для здорового функціонування», – підсумувала вчителька англійської мови у Вараському ліцеї №1 Людмила Липовська.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram