МОН презентувало проєктні пропозиції для вирішення нагальних проблем української освіти у воєнний та післявоєнний періоди

9 травня відбулося друге надзвичайне засідання Секторальної робочої групи «Освіта і наука», яка об’єднує ключових міжнародних партнерів.

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет разом із командою МОН, щоб залучити усі можливі ресурси, презентував проєктні пропозиції для вирішення нагальних проблем української освіти у воєнний та післявоєнний періоди.

Незмінними пріоритетами залишаються:

  • забезпечення сталості та безперервності освіти;
  • створення безпечних умов для навчання та викладання;
  • психологічна підтримка учасників освітнього процесу;
  • відновлення освітньої інфраструктури в найближчому майбутньому;
  • продовження реформ та якісних трансформацій на всіх рівнях освіти.

«Ми розробили 6 проєктів із високим пріоритетом і горизонтом імплементації до початку нового навчального року або навіть швидше. До них належать цифрові девайси для освіти, вступна кампанія 2022, видання підручників і посібників для Нової української школи, відкриття освітніх хабів за кордоном, розширення парку шкільних автобусів для закладів загальної середньої освіти, розвиток STEM-освіти у Новій українській школі», – розповів Сергій Шкарлет.

Міністр повідомив, що також розроблено ще 5 важливих проєктів, які можуть бути імплементовані впродовж 1-2 років:

  • цифровий освітній паспорт;
  • створення освітніх catch up програм та інструментів;
  • створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням;
  • профорієнтація та побудова кар’єри «Обери професію своєї мрії»;
  • навчання вчителів/учнів надавати домедичну допомогу.

Реалізація цих проєктів допоможе уникнути освітніх втрат та забезпечить стійкість української освіти у нелегкий для країни час.

Більше деталей тут.

Ілюстрація із сайту МОН. 


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram