9 травня відбулося друге надзвичайне засідання Секторальної робочої групи «Освіта і наука», яка об’єднує ключових міжнародних партнерів.
Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет разом із командою МОН, щоб залучити усі можливі ресурси, презентував проєктні пропозиції для вирішення нагальних проблем української освіти у воєнний та післявоєнний періоди.
Незмінними пріоритетами залишаються:
- забезпечення сталості та безперервності освіти;
- створення безпечних умов для навчання та викладання;
- психологічна підтримка учасників освітнього процесу;
- відновлення освітньої інфраструктури в найближчому майбутньому;
- продовження реформ та якісних трансформацій на всіх рівнях освіти.
«Ми розробили 6 проєктів із високим пріоритетом і горизонтом імплементації до початку нового навчального року або навіть швидше. До них належать цифрові девайси для освіти, вступна кампанія 2022, видання підручників і посібників для Нової української школи, відкриття освітніх хабів за кордоном, розширення парку шкільних автобусів для закладів загальної середньої освіти, розвиток STEM-освіти у Новій українській школі», – розповів Сергій Шкарлет.
Міністр повідомив, що також розроблено ще 5 важливих проєктів, які можуть бути імплементовані впродовж 1-2 років:
- цифровий освітній паспорт;
- створення освітніх catch up програм та інструментів;
- створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням;
- профорієнтація та побудова кар’єри «Обери професію своєї мрії»;
- навчання вчителів/учнів надавати домедичну допомогу.
Реалізація цих проєктів допоможе уникнути освітніх втрат та забезпечить стійкість української освіти у нелегкий для країни час.
Більше деталей тут.
Ілюстрація із сайту МОН.