Фахівці МОН розробляють стратегічні напрями розвитку інклюзивної освіти до 2030 року

   

«Сьогодні школа повинна дуже швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб учнів та адаптовувати діяльність до викликів, пов’язаних із безпекою, воєнним станом, вимушеним переміщенням громадян на безпечні території, руйнуваннями інфраструктури тощо», – зазначив заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко на робочій групі з питань розроблення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на 2023-2030 роки.

Травмовані досвідом війни діти, що опинилися у складних життєвих обставинах, діти з інвалідністю, хлопчики і дівчатка, які по-різному адаптуються та інтегруються у шкільне середовище, – всі вони є дітьми з особливими освітніми потребами. І саме зараз держава націлена на завершення розробки стратегії розвитку інклюзивної освіти до 2030 року.

Детальніше читайте за посиланням.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram