Учителі можуть пройти національний тест на цифрову грамотність

   
Міністерство цифрової трансформації України у співпраці з Міністерством освіти і науки України запустило на порталі Дія.Цифрова освіта національний тест на цифрову грамотність «Цифрограм для вчителів», щоб кожен учитель міг оцінити власний рівень цифрової грамотності та вдосконалити цифрові навички.

Національний тест на цифрову грамотність для вчителів доступний за покликанням.

Цифрограм для вчителів створений експертами Академії цифрового розвитку на основі рамки професійних компетенцій відповідно до наказу МОН України № 38 від 15 січня 2019 року.

Одна з десяти ключових компетентностей, якою мають володіти вчитель і учень, – це інформаційно-цифрова компетентність. МОН вже підготувало професійні стандарти для вчителів і керівників закладів освіти, де зафіксовано цифрову компетентність. Також розробляється програма підвищення кваліфікації вчителів. За останній рік Міністерство разом із партнерами провело декілька масштабних навчань для вчителів.

Цифрограм для вчителів оцінює 21 професійну цифрову компетенцію, що згруповані у 5 сфер:

  • учитель‌ ‌у‌ ‌цифровому‌ ‌суспільстві‌;
  • професійний розвиток;
  • використання та аналіз цифрових ресурсів;
  • навчання та оцінювання учнів;
  • розвиток цифрової компетентності учнів.

Після складання національного тесту на цифрову грамотність для вчителів кожен педагог отримає електронний сертифікат.

Незалежно від результатів вчителі зможуть одразу підвищити свій рівень цифрових навичок на порталі Дія.Цифрова освіта, де доступні понад 55 освітніх серіалів із цифрової грамотності.

Цифрограм для вчителів втілений за підтримки Програми EGAP, що фінансується Швейцарією і реалізується Фондом Східна Європа.

Цифрограм для вчителів є складовим компонентом Цифрограму, технічний компонент якого реалізований за підтримки проєкту «Зміцнення громадської довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Нагадаємо, МОН підготувало та пропонує для громадського обговорення проєкт Концепції цифрової трансформації освіти і науки на період до 2026 року. У документі йдеться про комплексне системне стратегічне бачення цифрової трансформації цих сфер та відповідність засадам реалізації органами виконавчої влади принципів державної політики цифрового розвитку, а також пріоритетним напрямам та завданням (проєктам) цифрової трансформації на період до 2023 року.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram