Інтелектуальні мандри: у Сарненському ліцеї «Лідер» відбувся науковий квест

   

Не секрет, що зацікавити навчанням можна будь-яку дитину, якщо не прив’язувати її до парти та не змушувати слухати нудні лекції. У Сарненському ліцеї «Лідер» паралельно із традиційним навчанням школярі вчаться застосовувати свої знання у інтелектуальних і практичних квестах.

Тревел-тур наукою «Рух-це життя» відбувся днями у стінах навчального закладу. «Це одна з форм наукового пікніка. Учні 10-11 класів та педагоги-предметники створювали локації, виконання завдань на яких було пов’язане із рухом. Ми наголошували на тому, що у квесті мають бути представлені усі науки»,-  розповіла директор ліцею Тамара Колоїз.

Варто зауважити, що до представлення наук діти підходили з неабияким креативом та винахідливістю. Так, на «Марафоні молекул» юні хіміки створювали власні парфуми, а на локації з інформатики задіяли роботів, які створювали учні в результаті STEM – проєкту. На локації «Поринь у природу» ліцеїсти повторювали закономірності на наслідки орбітального руху Землі, а також пригадали будову річкової долини. Для цієї локації вони власноруч виготовили барометр, гігрометр, а також зібрали колекцію корисних копалин, гірських порід та розробили авторську географічну гру.

Окрім представлення точних та природничих наук, ліцеїсти вдавалися і до нетрадиційних творчих технік, одна з яких – кавомалювання. Для більшості пролита кава – це морока з прибиранням плям, проте цятки можна перетворити на витвори мистецтва, впевнені школярі. Діти створювали українські символи та орнаменти на вишиванках, а також з’ясовували, які природні барвники можна використовувати для малювання.

Учасниками тревел-туру були учні 8-9 класів, що на кожній із локацій виконували завдання. Працювали з доповненою реальністю та технікою дзеркального письма, виконували вправи на рух уваги, мислення, зорової пам’яті,  а також вправлялися у знанні іноземної мови та вмінню керувати роботом.

Учасниками наукового пікніка були як самі учні, так і гості, що завітали до закладу. Серед них директор департаменту освіти і науки Рівненської ОДА Петро Коржевський. «Я вражений такою кількістю цікавих локацій і тим, на якому високому рівні представляли їх ліцеїсти. Інтерактивно, нестандартно, пізнавально навіть для дорослих. Всі завдання  розроблені із прихованим навчальним змістом», – підсумував він.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram