Етнопедагогіка – якісний крок до соціалізації дітей з особливими освітніми потребами

   

Педагоги Спеціальної школи №2 в смт Клевань РОР та КЗ «Центр національно-патріотичного виховання, спорту та творчості» Клеванської селищної ради впроваджують сучасні підходи етнопедагогіки задля посилення корекційної складової дітей з особливими освітніми потребами.
У співдії двох закладів створено творчу лабораторію, презентація якої відбулася днями для освітян області.
Краса, закохана в зерняткові», «Ниткографія – мова кольорів», «Солоні фантазії», «Кукурудзяне диво», «Слухняні намистинки» – це лише частина інноваційних методик, які використовують фахівці у роботі лабораторії.
«Сьогодні ми говоримо про право на якісну позашкільну освіту для дітей з особливими освітніми потребами. На жаль, не передбачено напрямів гурткової роботи та не створено умов для інклюзивного навчання, немає психологічного супроводу таких дітей у закладах позашкільної освіти, тому основною метою створення лабораторії є можливість дітей з особливими освітніми потребами бути соціально важливим без обмежень», – зазначила Марія Завадська, директор Спеціальної школи.

Галина Грищук, мама учня з особливими освітніми потребами, зауважила, що коректна підтримка, корекційно-розвиткові заняття, віра і любов педагогів надзвичайно важливі у формуванні особистості дитини та її соціалізації у суспільстві.

Безперечно, етнопедагогічна творча лабораторія демонструє філософію безбар’єрності – коли усі діти мають рівні можливості у суспільстві.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram