Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану. Керівники ІРЦ вчилися та переймали досвід на спільній зустрічі

   

Ні – соціальній ізольованості! Все більше в Україні побутує філософія безбар’єрності та суспільства без обмежень. В ньому мають бути забезпечені можливості на самореалізацію, психологічну підтримку, здобуття освіти, дозвілля та розвиток.

Задля успішного розвитку регіону шляхом інклюзії фахівці департаменту освіти Рівненської ОДА, директори ІРЦ, методисти ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної освіти зібралися на нараду, що відбулася на базі КУ «Здолбунівський інклюзивно-ресурсних центр».

«Враховуючи воєнний стан в Україні,  підвищену психологічну напругу суспільства, втрату близьких людей збільшується навантаження на роботу практичних психологів. Тому, керівники ІРЦ, практичні психологи повинні створити у себе в установі систему психологічної допомоги дітям, які зазнали травмуючих дій війни», – закцентувала на важливості ментальної підтримки заступниця директора департаменту освіти і науки Рівненської ОДА Марина Пашковська.

Мережа ІРЦ на Рівненщині створювалася та розбудовувалася відносно швидко, наступний крок – це якісне вдосконалення: підвищення якості надання послуг дітям з ООП, їх кваліфікований супровід, підтримка дітей в освітньому процесі, наголосила освітянка.

Нині в області функціонує 29 інклюзивно-ресурсних центрів. Вони обслуговують 273 тисячі 543 дитини віком від 0 до 18 років. Більше 8 тисяч дітей з особливими освітніми потребами перебувають на їх обліку.

Впровадження воєнного стану змусило пристосовуватися людей та змінитися закони у відповідності до нових реалій. Тому, заступниця начальника управління – начальниця відділу інклюзивної, спеціальної, позашкільної освіти та виховної роботи департаменту освіти і науки Рівненської ОДА Юлія Балла зосередила увагу присутніх на змінах в нормативно-правових документах, які регулюють діяльність інклюзивно-ресурсних центрів.

Директорка КУ «Здолбунівський інклюзивно-ресурсних центр» Наталія Устянчук поділилася з присутніми інформацією щодо проєктного менеджменту, як одного із засобів розвитку закладу.

Кандидатка педагогічних наук Тетяна Абрамович окреслила аспекти організації системного кваліфікованого супроводу особи з ООП та роботи з дитячою травмою. Також присутнім провели майстер-клас з корекційно-розвиткової роботи та екскурсію Здолбунівським краєзнавчим музеєм.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram