Групова робота належить до однієї з форм діяльності інтерактивних технологій навчання. Робота в групах застовується на уроках у тих випадках, коли завдання вимагає спільної роботи. Групова форма організації роботи корисна для формування навичок дискутувати. Більшості учням легше висловитися в невеличкій групі. Цей метод дає можливість одночасно висловитись багатьом дітям і заощадити час.
Заняття в малих групах на уроках дає змогу учням набути навичок, необхідних для спілкування та співпраці. Дискусії малими групами стимулюють роботу в команді, розвивають почуття терпимості та поваги до думки інших. Однак, групова робота відрізняється не тільки тим, що дає більше можливостей учням висловлюватися. Із груповою роботою пов’язаний якісно новий, багатший рівень взаємодії коли цілий клас стає «груповим співбесідником».
Ще однією важливою перевагою групової роботи є безпека невеликої групи, де кожний учень стає не таким вразливим на критику чи незгоду думок. Під час роботи у малих групах мовчазні учні стають активними учасниками навчального процесу, хоча рідко брали участь у праці цілим класом.
Залежно від змісту та мети, завдань групову роботу можна організовувати у різних формах. Для роботи в групах надається організація і проведення навчальних ігор, рольових ігор та імітацій, драматичних вистав, інтерв’ю; розв’язування проблем та прийняття рішень; виконання проектів.
У своїй практиці учитель інформатики 5-Б класу Дубенського ліцею Наталія Міхновець часто використовує роботу в групах. Під час вивчення теми «Безпечне використання інтернету» учні створювали буклети, а на уроках узагальнення матеріалу школярам сподобався прийом «Павутинка слів», що спонукав дітей думати і відкрито висловлюватися на певну тему.