Освіта без бар’єрів: як у Сарненському ліцеї №4 створюють простір рівних можливостей

На Рівненщині активно впроваджують підходи до освіти, що базуються на рівності, підтримці та врахуванні потреб кожної дитини. Один із прикладів такої щоденної роботи — Сарненський ліцей №4. Тут інклюзія — не окрема програма, а частина шкільного життя, де важливим є не діагноз, а дитина.

☑У закладі організовано як індивідуальну форму навчання, так і інклюзивну. Зараз у ліцеї функціонують 11 інклюзивних класів, де разом зі своїми однолітками навчаються 19 учнів з особливими освітніми потребами і для кожного створюються умови, в яких комфортно рости, пізнавати, розвиватися.

Центром інклюзивного середовища у ліцеї є “Сонечко” — простір для розвитку, де поєднуються навчання, творчість і гра. Арттерапія, сенсорна інтеграція, STEM-заняття, рольові ігри та майстер-класи — усе це допомагає зробити освітній процес живим, захопливим і доступним.

🔹Щотижня у закладі проводиться понад 90 індивідуальних та групових занять. У навчальному процесі активно використовують понад 100 одиниць адаптивного обладнання. І найголовніше — це приносить результати: учні з ООП демонструють позитивну динаміку розвитку. Вони стають самостійнішими, краще взаємодіють із ровесниками, впевненіше почуваються у класі та досягають успіхів у навчанні, зокрема в міжнародних STEM-проєктах.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram