Змінився порядок проведення ЗНО: новації 2019

23.10.2018

Відбулася прес-конференція щодо проведення ЗНО на Рівненщині.

«На Рівненщині ЗНО-2018 пройшло на високому рівні. Усі завдання, зокрема придбання техніки для аудіювання та облаштування пунктів тестування були виконані вчасно. Нарікань та скарг не було. Хочу наголосити, що ЗНО в Україні проводиться вже 12 рік поспіль і довіра до цієї реформи тільки зростає», – зазначив начальник обласного управління освіти і науки Григорій Таргонський.

Про новації 2019 року розповіла директор Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти Лариса Середяк: «учні, слухачі  закладів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, професійної освіти, які здобувають повну загальну середню освіту будуть проходити тести не лише з української мови, як було минулого року, а й ще з однієї дисципліни – історії України чи математики на вибір».

Змінилися і умови прийому на навчання до закладів вищої освіти України. Так, для участі в конкурсі абітурієнти зможуть подати Сертифікати ЗНО 2017, 2018 та 2019 років, окрім результатів ЗНО з іноземної мови. Тест з іноземної має датуватися лише 2018 та 2019 роками.

Для вступу на навчання за спеціальностями 051 «Економіка» і 07 «управління та адміністрування (бакалавр) здійснюватиметься через здачу української мови і літератури у формі ЗНО.

Змінили і конкурсний бал для вступу на магістратуру за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», «Право», « Публічне управління та адміністрування», «Міжнародні відносини» – відтак, загальний бал не може бути менше 130.

Основні дати ЗНО-2019: реєстрація з 05 лютого до 25 березня 2019; основна сесія з 21 травня до 13 червня 2019; додаткова сесія з 26 червня до 12 липня 2019.

Пробне ЗНО-2019: реєстрація з 08 до 31 січня; дні проведення – 16 березня українська мова і література та 23 березня – решта предметів за переліком.

Абітурієнти мають право подавати до семи заяв не більше ніж на 4 спеціальності.

Реєстрація учасників здійснюватиметься через мережу Інтернет на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти.