У Рівному відбувся міжобласний семінар

07.06.2019

Міжобласний семінар по презентації проектів регіональних звітів відбувся 06 червня 2019 року в м. Рівне на базі Державного навчального закладу «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі» під головуванням Вікторії Карбишевої, керівника експертної групи з питань змісту та забезпечення якості освіти Директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України в рамках п’ятого раунду Туринського процесу.

Представники регіональних робочих груп Рівненської, Волинської, Львівської, Івано-Франківської, Тернопільської, Чернівецької, Одеської та Херсонської областей, презентували проекти звітів, що базуються на аналізі системи професійної (професійно-технічної) освіти кожної області за критеріями зовнішньої (розв’язання задач у галузі демографії, економіки, ринку праці, задоволення соціальних потреб) і внутрішньої ефективності (якості первинної й неперервної професійної освіти в аспектах відповідності професійних стандартів, належного забезпечення матеріально-технічної бази, кадрового потенціалу, ефективного управління та фінансування).

Проект звіту Рівненської області, який містить фактичні дані та якісний аналіз політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти області упродовж 2016-2018 років, представили Петро Коржевський – заступник начальника управління-начальник відділу професійно-технічної та вищої освіти, Валентина Бондарчук – директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області.

Довідково. Ініційований Європейським Фондом освіти спільно із Міністерством освіти і науки України, створений за прикладом Брюгге-Копенгагенського процесу Туринський процес – це заснований на фактичних даних підхід до аналізу розвитку людського капіталу і заходів у сфері політики професійної освіти і навчання. В основі Туринського процесу лежить регулярний моніторинг викликів, що виникають і стосуються розвитку професійних навичок і політики у сфері професійної освіти і навчання (ПОН), який дозволяє країнам-партнерам оцінити хід реалізації реформ у сфері ПОН. У Туринському процесі беруть участь країни Євросоюзу та країни-кандидати.

Цей процес перетворився на інструмент діалогу щодо реформування сфери професійної освіти у різних країнах. Туринський процес сприяє зміцненню потенціалу країн-партнерів у сфері аналізу і моніторингу політики, яка здійснюється, а також демонстрації переваг консультацій, участі та стратегічного діалогу для більш ефективної та заснованої на фактичних даних розробки політики. Звіт за результатами Туринського процесу буде розглянуто на рівні Уряду та Європейського Фонду освіти.