У Радивилівській ОТГ відкрили інклюзивно-ресурсний центр: 17-й на Рівненщині

07.02.2019

У Радивилівській об’єднаній територіальній громаді було підтримано державну ініціативу стосовно розвитку та вдосконалення інклюзивного середовища. Для проведення корекційних занять діток з особливими потребами переобладнали частину приміщення міського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №2-ліцей» ім. П. Г. Стрижака. Під майбутній центр облаштували три кабінети, зону для очікування, окремий вхід обладнали пандусом.

Щиро привітав Радивилівщину із таким важливим соціальним здобутком і представник заступник голови Рівненської ОДА Олександр  Корнійчук, відзначивши, що у Радивилові вдалось обладнати один із найкращих в області інклюзивно-ресурсних центрів. Посадовець поінформував, що така ініціатива нині знаходиться під особистим патронатом дружини президента – Марини Порошенко і саме тому маємо необхідне фінансове підкріплення, аби створювати відповідні умови та комфортний простір для розвитку особливих діток, наповнювати його новими можливостями і новим змістом. Це і справді дуже велика справа. В області це вже сімнадцятий інклюзивний центр. Загалом же їх має бути більше тридцяти по всій Рівненщині. Важливо, аби в кожній громаді ось так уважно ставилися до діток з особливими освітянськими потребами.

На Радивилівщині кількість дітей, віком від 2 до 18 років складає 5754 чоловік. З них у закладах освіти нашої громади здобувають освіту 18 дітей з особливими потребами. Відтепер всі вони будуть обслуговуватись на базі цього інклюзивно – ресурсного центру. І це тільки початок, – підкреслив міський голова Радивилова, наголошуючи, що цей напрямок буде розвиватися й надалі. Вже за рік цей навчальний центр матиме ще більші можливості.

У реєстрі Радивилівського інклюзивно-ресурсного центру вже перебувають 36 дітей, з них 4 дитини дошкільного віку. Його діяльність забезпечують керівник центру – на цю посаду призначено досвідченого психолога Наталію Вікторівну Кошельник, вчитель-логопед, практичний психолог, вчитель-реабілітолог.
В кожного із фахівців передбачена робота з дітьми, в яких є інтелектуальні порушення, порушення зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату, а також складні вади психофізичного розвитку.