У Клеванській спеціальній школі говорили про аутизм

02.04.2018

У Клеванській спеціальній ЗОШ-інтернаті І-ІІ ступенів відбувся круглий стіл із теми «Аутизм: проблеми та досягнення». Серед учасників  – вихователі, вчителі,  методисти, науковці, управлінці та батьки  – усі, хто працює з цією категорією дітей.

Зібралися, аби обмінятися досвідом та поширити інформацію щодо ефективного пошуку педагогічних та корекційних підходів у роботі з такими дітьми.

«Школа, у якій ми знаходимося – учасник експерименту Всеукраїнського рівня. Саме цей заклад спеціалізується на дітях з розладами спектру аутизму, –  зазначив заступник начальника – начальник відділу виховної роботи та соціального захисту дітей обласного управління освіти і науки РОДА Олег Пекарський та додав, що в експерименті беруть участь заклади Київської, Полтавської, Львівської та Дніпропетровської області».

Обговорили питання підготовки кадрів, сучасні підходи, наступність у навчанні, соціалізацію, проблеми виховання і навчання та інше.

«П’ять років назад, з ініціативи обласного управління освіти і науки, був організований круглий стіл для медиків, вчителів, психологів, корекційних педагогів, представників ПМПК на якому і був визначений спеціальний заклад який братиме участь у експерименті. Обирали за багатьма критеріями – професійність колективу, матеріальна база, територіальна карта тощо. Ми не помилилися. Адже сьогодні ми побачили, що діти, які мають розлади спектру аутизму не тільки адаптувалися та соціалізувалися у цій школі, а й навчаються та творчо розвиваються. Із 88 таких «особливих» діток, які є в нашій області 25 здобувають освіту у Клеванській спеціальній ЗОШ-інтернат», – підсумував Олег Пекарський.

Варто зазначити, що у  спеціальній школі-інтернаті працює дошкільна група, підготовчий, перший та четвертий класи, професійно організована індивідуальна та групова робота.  Створений консультативний пункт, у який можуть звертатися батьки та вчителі за корекційно-навчальною та психолого-педагогічною інформацією в роботі з дітьми, у яких виявлений розлад спектру аутизм.