Робота інклюзивно-ресурсних центрів спрощується та автоматизується

16.11.2018

Інститут модернізації змісту освіти провів два тендери для розробки системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів, яка покликана спростити та пришвидшити взаємодію центрів, батьків та дітей з особливими освітніми потребами.

Тендери завершилися 12 та 15 листопада в системі публічних закупівель Prozorro.

Перший тендер на 2,5 мільйона гривень передбачає розробку та впровадження системи автоматизації роботи ІРЦ. Згідно з документацією, програмне забезпечення має бути готовим до 10 грудня. Тендер виграло ТОВ “Нові знання” із запропонованою сумою 2,46 мільйона гривень.

Другий тендер також на 2,5 мільйона гривень передбачає закупівлю технічних засобів для роботи системи. Переможець аукціону ТзОВ “Український дата-центр” має поставити сервери для системи до 14 грудня за майже 2,39 мільйона гривень.

Як працюватиме система

Заступник міністерки освіти і науки Роман Греба розповів у колонці для “УП. Життя”, що система буде відкритою для всіх.

“Щоб уникнути складнощів опанування – всі розробки будуть на основі web-технології та сумісні з браузерами Internet Explorer, Google Chrome та Mozilla Firefox. Базу можуть переглядати і незареєстровані відвідчувачі.

Фахівці ІРЦ, директори закладів освіти та батьки після реєстрації та авторизації матимуть власний кабінет. Підтвердити особу зможуть зокрема й за допомогою особистих ключів ЕЦП або Bank ID”, – зазначив Греба.

Батьки через особистий кабінет зможуть подати заяви на проведення комплексної оцінки розвитку дитини, відстежити через журнал обліку заяв проведення цієї процедури та переглядати журнал обліку висновків.

Водночас, фахівці центру заповнюватимуть форму комплексної оцінки, яку згодом можна буде завантажити у форматі PDF.

Мета такої системи  спростити та пришвидшити процеси взаємодії всіх учасників інклюзивного освітнього процесу. Інклюзивно-ресурсні центри отримають змогу напряму та швидко реагувати на звернення батьків.

Інформаційна система допоможе дізнаватися про можливості та вирішувати всі питання максимально безболісно. Адже мета цієї реформи  не просто відстежити дітей з особливими потребами, а допомогти їм реалізувати своє право на освіту – через проведення комплексної оцінки, надання рекомендацій та подальший супровід в межах освітнього процесу”, – пояснив заступник міністерки.

За матеріалами НУШ