Проведуть змагання з робітничих професій за 7 компетенціями: повідомляє МОН

06.11.2018

Цього року в Україні втретє проведуть конкурс професійної майстерності WorldSkills Ukraine – найвідоміші в світі змагання з робітничих професій. У них беруть участь учні та студенти закладів професійної і вищої освіти, кваліфіковані робітники та фахівці віком від 18 до 22 років.

Всеукраїнський етап конкурсу відбудеться 27-29 листопада у Києві. Він проводитиметься за 7 компетенціями:

•кулінарне мистецтво

•перукарське мистецтво

•технології моди

•зварювальні роботи

•електромонтажні роботи

•слюсарні роботи

•підйом та транспортування вантажів

«Наразі змагання WorldSkills об’єднують понад 70 країн світу. Перемога на державному рівні відкриває можливість для молодих фахівців взяти участь у світовому чемпіонаті WorldSkills International, який зараз є наймасовішим професійним змаганням. Водночас для нас проведення конкурсу є дуже важливим в контексті професійної орієнтації молоді, впровадження в систему української профосвіти кращих міжнародних напрацювань», – розповів заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.

Варто відзначити, що цього року WorldSkills Ukraine, організатором якого є Міністерство освіти і науки, отримає наймасштабнішу фінансову підтримку роботодавців. Зокрема, це передбачено Меморандумом про співпрацю, який 5 листопада 2018 року, підписали заступник Міністра Павло Хобзей та Голова Федерації роботодавців України Дмитро Олійник.

«Суттєве збільшення фінансування конкурсу з боку роботодавців дозволить нам значно покращити умови проведення змагань. Наприклад, команди учасників за різними компетенціями цього року не будуть «розкидані» за різними локаціями по місту, а всі змагання проводитимуться в одному приміщенні. Його розділять на майданчики відповідно до компетенцій. Ми давно хотіли втілити цю ідею, однак вийшло тільки зараз, коли матимемо необхідну підтримку», – відзначив Павло Хобзей.

Він додав, що в документ також закладені інші важливі напрями співпраці між Міністерством та роботодавцями. Це, зокрема, розвиток державно-приватного партнерства, упровадження дуальної форми навчання, аналіз стану профосвіти, підготовка пропозицій щодо її реформування, створення професійних та освітніх стандартів, відповідних нормативно-правових актів тощо.

«Ми виходимо на новий рівень співпраці. Адже неможливо здійснити модернізацію професійної освіти без участі роботодавців, саме вони визначають вимоги для підготовки кадрів, які ми для них навчаємо», – підкреслив заступник Міністра.

За інформацією МОН