Освітяни моделювали шкільну мережу та створювали стратегію громади

19.02.2019

У Крупецькій ОТГ, що на Хмельниччині, відбувся дводенний освітянський семінар-тренінг з реалізації шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні». Тема: «Моделювання спроможної шкільної мережі як основи освітньої стратегії громади». Модератори: експерти проекту SKL International.org.ua  Айдер Сеїтосманов, Войтек Мархлєвський.

Близько 40 учасників, зокрема керівники органів управлінь освітою з громад Хмельниччини та Рівненщини у формі гри моделювали уявні 4 кроки освітньої  стратегії в ОТГ.

«Дуже важливо відпрацювати кожен запропонований крок, адже відтворивши ситуацію, проговоривши звернення до громади, подискутувавши та почувши позитивний досвід інших, шляхи та інструменти стратегії, тільки тоді ми зможемо наповну усвідомити всю відповідальність непопулярних рішень», – зауважив начальник управління освіти і науки Рівненської ОДА Григорій Таргонський.

Учасники гри пройшли всі етапи, які передбачали повну послідовність процесу оптимізації і прогнозування моделі спроможної шкільної мережі, тим самим підвищили якісні послуги та ефективність  використання бюджетних коштів.

«Позитивні зміни в управлінні освітою відбудуться лише тоді, коли органи місцевої влади нових громад із розумінням і професійним вмінням господаря прийматимуть управлінські рішення», – зазначив начальник департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА Олег Фасоля.

Між перервами освітяни знайомилися із впровадженням Нової української школи, освітніми досягненнями Крупецького ліцею, а також відвідали осучаснений дошкільний заклад у Ганнопільській громаді.

Фотографії за посиланням