Освітянська колегія

13.12.2018

Відбулася колегія управління освіти і науки Рівненської ОДА. У роботі колегії взяла участь заступник голови облдержадміністрації Світлана Богатирчук-Кривко.

Під час колегії розглядалися питання які стосуються дошкілля, позашкілля, оптимізації мережі, підвозу учнів шкільним автобусом, профтехосвіти, інклюзії, використання освітньої субвенції, тощо.

«Освітяни – агенти змін. Ми повинні з впевненістю формулювати модель успіху, стратегію розвитку. На нас покладено багато завдань та можливостей. Вже зроблено багато, а ще більше по-переду. Рішучість, мудрість та впевненість у своїх силах – запорука бажаного майбутнього, – зауважила Світлана Кирилівна та додала трішки статистики. Зокрема, за 3 роки на Рівненщині збудовано 13 шкіл, придбано 52 шкільних автобуси, майже в кожному районі та ОТГ працює власний ЦНАП та амбулаторія. У 2019 році завершується будівництво спортивного комплексу в Сарнах та Дубровиці, реконструкція стадіону в Костополі, спортзалу в Здолбунові. Уряд усіляко підтримує фінансами, а нам лише потрібно ці гроші правильно зкоригувати».

Очільник освіти Рівненщини Григорій Таргонський зауважив, що в школах стало на 8 тисяч учнів більше ніж торік та додав, що зважаючи на те, що у межах області демографічні показники є непропорційними, то в окремих районах області необхідно проводити заходи із оптимізації мережі, в інших – вирішувати питання двозмінності.

Начальник відділу загальної середньої та дошкільної освіти Святослав Сидорук у своїй доповіді звернув увагу, що упродовж останніх п’яти років мережа закладів загальної середньої освіти зазнала суттєвих змін – скоротилась на 70 малокомплектих шкіл. Проте, питання оптимізації досі відкрите, адже окремі райони досі не привели мережу у відповідність і, на кінець року, знову мають проблеми із виплатою заробітної плати.

Не оминули і дітей з особливими освітніми потребами. Завсектором інклюзивної освіти Юлія Ковальчук розповіла про те, що Рівненщина – друга після Львівщини по відкриттю ІРЦ, зазначивши, що на сьогодні в області відкрито 9 подібних закладів, а до кінця 2019 року їх має бути 33.

У підсумку, освітянам було дано доручення: забезпечити аналіз мережі освітніх закладів, продовжувати практику створення опорних шкіл, забезпечити в повному обсязі підвезення учнів та дітей дошкільного віку, розширити мережу дошкілля, надавати державну підтримку особам з особливими освітніми потребами та інше.

Із деталями можна ознайомитися у доповідях Презентация ОДА ; Презентація управління