Нова професійна освіта на компетентнісних засадах

14.02.2019

З такої теми 13 лютого 2019 року відбулася інструктивно-методична нарада  для заступників директорів з навчально-методичної роботи та методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на базі Рівненського вищого професійного училища ресторанного сервісу і торгівлі.

Заступник начальника управління-начальник відділу професійної та вищої освіти управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації Петро Коржевський, виступаючи перед присутніми на нараді, наголосив на незворотності змін та процесу децентралізації, які відбуваються у системі професійної (професійно-технічної) освіти та підкреслив, що кожен заклад повинен мати кілька стратегічних напрямів професійної підготовки і гарантувати по кожному з них високу якість навчання і підготовки кваліфікованого робітника, затребуваного на ринку праці. Також Петро Миколайович окреслив роль методичної служби закладу, яка має скеровувати педагога і організовувати методичний супровід освітнього процесу відповідно до вимог часу.

Олена Полюхович, заступник начальника відділу професійної та вищої освіти, у своєму виступі щодо нормативно-правового забезпечення організації освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти відмітила особливу роль методичної служби закладу професійної (професійно-технічної) освіти, яка формує креатив, потенціал, зовнішню і внутрішню політику кожного закладу.

Керівник ТОВ «Контр плюс» Євген Левченко познайомив із повнофункціональною електронною програмою «Нова школа – розклад», яка містить кілька модулів (модуль введення даних, модуль заміни викладачів тощо) та забезпечує розроблення збалансованого розкладу з поліпшеними параметрами. Також були презентовані електронні засоби навчального призначення, розроблені ТОВ «Контр плюс» спільно з окремими ЗП(ПТ)О Рівненської області, з професій: «Пекар», «Кравець», «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Електрогазозварник», «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва».

У ході наради обговорено шляхи підвищення якості надання освітньої послуги закладами, впровадження стандартів на компетентнісній основі, розроблення сучасних навчальних програм, шляхи активізації роботи навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням, підготовку до проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.