МОН визначило, як оцінювати другокласників НУШ

28.08.2019

Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 2-го класу Нової української школи.

Про це йдеться в наказі №1154 від 27 серпня, який “Новій українській школі” надали в Інституті модернізації змісту освіти.

Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально, – зазначено в рекомендаціях.

Критерії оцінювання встановлює вчитель із поступовим залученням учнів до цього процесу. Орієнтирами для визначення критеріїв є вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, визначених Держстандартом.

“Під час здійснення формувального оцінювання важливо не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідношення роботи (відповіді, дії тощо) з тим, як дитина працювала раніше.

Доцільно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів, враховувати, що оцінюється не учень, а його робота, – наголошено в рекомендаціях.

Вчитель може заповнювати індивідуальну картку навчального поступу учня, щоб зафіксувати прогрес:

Індивідуальна картка навчального поступу учня

Також учитель може робити оцінювальний аркуш для класу, щоб визначити рівень засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми:

Оцінювальний аркуш для класу

Детально з рекомендаціями можна ознайомитись у документі нижче.

Завантажити наказ можна за цим посиланням.

Читайте також наш матеріал “Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів”

Джерело