Конкурс для вчителів: хто краще використовує онлайн-інструменти на уроці

18.10.2018

Вчителів середніх та старших класів запрошують на конкурс “Ефективне використання онлайн-інструментів на уроці”.

Щоб взяти участь, потрібно до 18 листопада заповнити онлайн-форму, розповівши:

  • який саме інструмент ви використовуєте;
  • надати тему і мету конкретного уроку;
  • пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку та формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність (тобто, такі знання та навички, які дозволяють аналізувати, оцінювати та відповідально створювати медіаповідомлення).

“Під онлайн-інструментами ми розуміємо різні інтернет-сервіси, які дозволяють, наприклад, створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів, дозволяють працювати із великими даними, комунікувати, виявляти фейки, дбати про власну кібербезпеку тощо”, – пояснюють організатори конкурсу.

Під час оцінювання перевагу надаватимуть тим педагогам, які не лише подають інформацію з допомогою певного онлайн-інструменту, а й навчають учнів бути активними, а не пасивними медіаспоживачами.

За перше місце вчитель_ка отримає менторство від діджитал-експертки, яка разом з учнями переможця_ниці створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.

Також 5 найкращих учасників отримають сертифікати, тематичні навчальні матеріали (книжки) та добірку професійних видань для педагогів від цифрового видавництва MCFR.

Детальніше про конкурс – за цим посиланням.