Фахівці інклюзивно-ресурсних центрів Рівненщини зібралися на навчальному семінарі

14.02.2019

У Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся навчальний семінар для більш як 80 фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. Тема: «Організаційно-методичні засади діяльності ІРЦ».

Обговорювали пріоритетні напрямки інклюзії, нормативно-правове забезпечення, організаційні аспекти, роботу з батьками, кадрове забезпечення та комплексну психолого-педагогічну оцінку.

Освітяни вели активний діалог та ділилася вже набутим досвідом.

Нагадаємо, що на Рівненщині минулоріч було відкрито 14 ІРЦ, а до кінця 2019 їх має бути 33.

«Отже, готовність до навчання у звичайних українських навчальних закладах дітей з особливими освітніми потребами суттєво змінилася. Її корисність у тому, що учні з порушеннями розвитку звикають жити в середовищі своїх однолітків, беруть участь у шкільному й позашкільному житті навчального закладу, привчаючись таким чином до активного життя в соціумі. Їхні ж однокласники звикають толерантно сприймати людей з особливими потребами і ставитися до них як до рівних. Окрім того, діти проживають у сім’ї, а не в спеціальних закладах і корекцію отримують по місцю проживання в інклюзивно-ресурсних центрах. Хотілося б лише більшої поінформованості населення щодо суті інклюзивної освіти, її переваг», – зазначила завідуюча сектору інклюзивної освіти управління освіти і науки Рівненської ОДА Юлія Ковальчук.