Досвід Рівненщини в інклюзії презентували в Міністерстві освіти

20.08.2019

На серпневій конференції в Міністерстві освіти і науки України, яка проходила під назвою «Нова українська школа: виклики та перспективи освітньої реформи, на секційному засіданні обговорювали інклюзію.

Серед модераторів генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти Валентина Хіврич.

«Інклюзія – не діагноз. Інклюзія покликана допомогти зняти діагноз та тривожність. Індивідуальна програма дитини та професійна команда педагогів – запорука щасливої, успішної дитини», – наголосила Валентина Хіврич.

Обговорили також роботу системи автоматизації роботи ІРЦ, Положення про інклюзивно-ресурсний центр, комплекти методик для проведення комлексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

Завідувач сектора інклюзивної освіти управління освіти і науки Рівненської ОДА Юлія Ковальчук розповіла, що на Рівненщині інклюзивне навчання організовано у 239 із 600 шкіл області, діяло 483 інклюзивних класи, у яких навчалося 607 дітей з особливими освітніми потребами. Тільки за останні 3 роки кількість учнів в інклюзивних класах зросла в 5 разів. Ймовірність переходу осіб, які навчаються за індивідуальною формою навчання на інклюзивну форму навчання складає близько 150 осіб.

Повна презентація за посиланням

Не менш вражаюча стала історія юнака Роми з Клеваня, який впевнено реалізує свої мрії, живучи активним життям. Займається у спортивних секціях тхеквандо та хортингу і мріє стати олімпійським чемпіоном.