Академічна доброчесність: літня школа в Острозькій академії

18.06.2019

Одним з основних завдань Закону «Про освіту» є удосконалення правових механізмів реалізації конституційного права громадян на рівний доступ до якісної освіти на всіх рівнях; створення умов для освіти особи упродовж життя (запровадження таких видів освіти як формальної, неформальної та інформальної); удосконалення нормативно-правової бази освіти, у тому числі розроблення новітніх програм, зорієнтовних на модернізацію системи перепідготовки, підвищення кваліфікації та стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників навчальних закладів тощо.

Стаття 36 проекту Закону присвячена академічній доброчесності.

Саме про це і говорили в Острозькій академії у ІІ Літній школі.

Учасники мали змогу не лише прослухати лекції, а відвідати тренінгові заняття та панельні дискусії.

Обговорили психолого-педагогічні та етичні чинники академічної доброчесності, конституційно-правові, духовно-біблійні аспекти, Концепцію НУШ тощо.

Насамкінець, підсумували здобутки освітньої системи України, узагальнили успішні практики в питаннях академічної доброчесності та якості освіти, а також проаналізували, які стратегічні та практичні зміни варто здійснити для побудови якісно нової системи освіти України.

Деталі у посиланні